ادغام و جذب

ارزشیابی و مشاوره جهت خرید و فروش کلی کسب و کارها

ادغام و جذب

click here زمانی که دو بنگاه تجاری با توافق و تمایل یکدیگر اقدام به ترکیب شرکت و ایجاد یک ساختار جدید داشته باشند. در این شرایط عملیات کاری این دو شرکت ادغام می شود و شرکت بزرگتر شرکت کوچکتر را تحت کنترل قرار می دهد.  here ادغام شرکت انواع مختلفی دارد برای مثال:

source site اداغام ساده: که دو یا چند شرکت سهامی با هم ترکیب می شود و به یک واحد تبدیل می شوند در این حالت یک شرکت ادغام کننده کلیه دارایی‌ها و اموال شرکت جذب شده را تملک می‌کند و نیز مسئولیت کلیه دیون و تعهدات شرکت را می‌پذیرد. ادغام شرکت یک فرایند بسیار حساس است و نیاز به مطالعه دقیق صورت های مالی سال های گذشته و ساختار بنگاه تجاری دارد.

اداغام ترکیبی: در این شرایط دو شرکت سهامی با یک دیگر ادغام می شوند و یک شرکت سهامی جدید ایجاد می کنند و شرکت قدیم خود را منحل می کنند. go to link ترکیب شرکت باعث به اشتراک گذاری کلیه منابع و دارایی ها به یکدیکر می شود در این حالت ترکیب شرکت باعث تبدیل دو شرکت کوچک به یک شرکت بزرگ می شود.

خدمات قابل ارایه

  • ارزشیابی دارایی ها مشهود و نامشهود
  • مطالعه وضعیت سود دهی و کارایی
  • مطالعه ساختار سازمانی
  • قیمت گذاری
  • پیشنهاد کسب و کار برای جذب کردن
  • پیشنهاد کسب و کار برای ادغام شدن
  • برآورد استهلاک دارایی های
  • محاسبه ریسک
  • مشاور و حضور در جلسات
ادغام شرکت، جذب شرکت، ترکیب شرکت سهامی، خرید و فروش کسب و کار، مشاوره سرمایه گذاری

همراه شما هستیم

مرکز تبادل علم و تکنولوژی ایران به صورت حضوری در جلسات شما منافع شرکت شما را حفظ می کند و برای بدست آوردن یک معامله برد برد به شما مشاوره می دهد.

ادغام شرکت، جذب شرکت، ترکیب شرکت سهامی، خرید و فروش کسب و کار، مشاوره سرمایه گذاری

ادغام دو شرکت سهامی باعث کاهش هزینه های دو مجموعه و افزایش کارایی می شود. ممکن است یک تکنولوژی در انحصار یک شرکت باشد که با عملیات ادغام شرکت جذب کننده به آن تکنولوژی تسلط پیدا می کند.

عملیات اداغام و جذب یک اتفاق بسیار طبیعی در دنیای تجارت است و شرکت های بزرگی از این استراتژیک استفاده کرده اند برای مثال:

  • ادغام شرکت نوکیا با ماکروسافت

  • اداغام شرکت لینکدین با ماکروسافت

  • اداغام واتس آپ با فیس بوک

  • ترکیب بخش تولید تلفن همرا سونی و اریکسون و تبدیل به نام تجاری سونی اریکسون
مرکز علم و تکنولوژی ایران

دیگر نمونه کار ها

مشاور ایجاد کسب و کار

/
راهنما و مشاور حرفه ای جهت ایجاد کسب و کار با ارایه تحلیل های کیفی و کمی. همچنین مشاوره در جهت رشد و توسعه کسب و کار های ایجاد شده جهت بهبود بهره وری و کاهش هزینه و در نهایت افزایش سود.

مشاور استارت آپ

/
ارایه خدمات مشاوره به صاحبان ایده و سرمایه گذاران جهت ارزیابی و تحلیل ایده و ارایه گزارش های صورت های مالی و سنجش ریسک استارت آپ. همچنین مشاوره جهت اجرا طرح و روش های تامین مالی.

مشاور مالی

/
برگزاری جلسات خصوصی با مدیران کسب و کار و ارایه خدمات مشاوره مالی جهت سنجش ریسک و مدیریت بهره وری و کاهش هزینه. و همچنین ارایه تحلیل های صورت های مالی جاری و سال های گذشته و مقایسه با رقبا که برای طراحی استراتژیک و هدف گذاری بسیار با اهمیت است.

ادغام و جذب کسب و کار

/ / / / / /
ارایه مشاوره در زمینه ادغام و جذب کسب و کار ها و شرکت های سهامی. مشاوره جهت قیمت گذاری، تهیه قرار داد مشارکت و فروش سهام، بررسی ارزش اسمی و واقعی شرکت هدف و معرفی فرصت های خرید و فروش سهام.

تحلیل ریسک سرمایه

تحلیل ریسک در سرمایه گذاری و محاسبه عددی ریسک مربوطه با مطالعه اطلاعات تاریخی و مدل سازی احتمالات به جهت کاهش ریسک در سرمایه گذاری. ارایه مشاوره جهت مدیریت ریسک و انجام تست های روانشناسی برای مطالعه درصد ریسک پذیری افراد.

توسعه و رشد کسب و کار

/
مشاوره جهت افزایش فروش از طریق مطالعه فرصت های بازار و طراحی استراتژیک های بازاریابی و اجرایی. انجام مشاوره جهت رشد و توسعه کسب و کار فعلی و مدیریت بهره وری به منظور کاهش هزینه و افزایش سود.

خدمات نگهدارنده سهام

/
چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]

استراتژی کسب و کار

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]

تحقیقات بازار

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]