ادغام و جذب

ارزشیابی و مشاوره جهت خرید و فروش کلی کسب و کارها

ادغام و جذب

click here زمانی که دو بنگاه تجاری با توافق و تمایل یکدیگر اقدام به ترکیب شرکت و ایجاد یک ساختار جدید داشته باشند. در این شرایط عملیات کاری این دو شرکت ادغام می شود و شرکت بزرگتر شرکت کوچکتر را تحت کنترل قرار می دهد.  here ادغام شرکت انواع مختلفی دارد برای مثال:

source site اداغام ساده: که دو یا چند شرکت سهامی با هم ترکیب می شود و به یک واحد تبدیل می شوند در این حالت یک شرکت ادغام کننده کلیه دارایی‌ها و اموال شرکت جذب شده را تملک می‌کند و نیز مسئولیت کلیه دیون و تعهدات شرکت را می‌پذیرد. ادغام شرکت یک فرایند بسیار حساس است و نیاز به مطالعه دقیق صورت های مالی سال های گذشته و ساختار بنگاه تجاری دارد.

اداغام ترکیبی: در این شرایط دو شرکت سهامی با یک دیگر ادغام می شوند و یک شرکت سهامی جدید ایجاد می کنند و شرکت قدیم خود را منحل می کنند. go to link ترکیب شرکت باعث به اشتراک گذاری کلیه منابع و دارایی ها به یکدیکر می شود در این حالت ترکیب شرکت باعث تبدیل دو شرکت کوچک به یک شرکت بزرگ می شود.

خدمات قابل ارایه

  • ارزشیابی دارایی ها مشهود و نامشهود
  • مطالعه وضعیت سود دهی و کارایی
  • مطالعه ساختار سازمانی
  • قیمت گذاری
  • پیشنهاد کسب و کار برای جذب کردن
  • پیشنهاد کسب و کار برای ادغام شدن
  • برآورد استهلاک دارایی های
  • محاسبه ریسک
  • مشاور و حضور در جلسات
ادغام شرکت، جذب شرکت، ترکیب شرکت سهامی، خرید و فروش کسب و کار، مشاوره سرمایه گذاری

همراه شما هستیم

مرکز تبادل علم و تکنولوژی ایران به صورت حضوری در جلسات شما منافع شرکت شما را حفظ می کند و برای بدست آوردن یک معامله برد برد به شما مشاوره می دهد.

ادغام شرکت، جذب شرکت، ترکیب شرکت سهامی، خرید و فروش کسب و کار، مشاوره سرمایه گذاری

ادغام دو شرکت سهامی باعث کاهش هزینه های دو مجموعه و افزایش کارایی می شود. ممکن است یک تکنولوژی در انحصار یک شرکت باشد که با عملیات ادغام شرکت جذب کننده به آن تکنولوژی تسلط پیدا می کند.

follow url عملیات اداغام و جذب یک اتفاق بسیار طبیعی در دنیای تجارت است و شرکت های بزرگی از این استراتژیک استفاده کرده اند برای مثال:

  • ادغام شرکت نوکیا با ماکروسافت

  • اداغام شرکت لینکدین با ماکروسافت

  • اداغام واتس آپ با فیس بوک

  • ترکیب بخش تولید تلفن همرا سونی و اریکسون و تبدیل به نام تجاری سونی اریکسون
مرکز علم و تکنولوژی ایران

دیگر نمونه کار ها

مشاور ایجاد کسب و کار

/
راهنما و مشاور حرفه ای جهت ایجاد کسب و کار با ارایه تحلیل های کیفی و کمی. همچنین مشاوره در جهت رشد و توسعه کسب و کار های ایجاد شده جهت بهبود بهره وری و کاهش هزینه و در نهایت افزایش سود.

مشاور استارت آپ

/
ارایه خدمات مشاوره به صاحبان ایده و سرمایه گذاران جهت ارزیابی و تحلیل ایده و ارایه گزارش های صورت های مالی و سنجش ریسک استارت آپ. همچنین مشاوره جهت اجرا طرح و روش های تامین مالی.

مشاور مالی

/
برگزاری جلسات خصوصی با مدیران کسب و کار و ارایه خدمات مشاوره مالی جهت سنجش ریسک و مدیریت بهره وری و کاهش هزینه. و همچنین ارایه تحلیل های صورت های مالی جاری و سال های گذشته و مقایسه با رقبا که برای طراحی استراتژیک و هدف گذاری بسیار با اهمیت است.

ادغام و جذب کسب و کار

/ / / / / /
ارایه مشاوره در زمینه ادغام و جذب کسب و کار ها و شرکت های سهامی. مشاوره جهت قیمت گذاری، تهیه قرار داد مشارکت و فروش سهام، بررسی ارزش اسمی و واقعی شرکت هدف و معرفی فرصت های خرید و فروش سهام.

تحلیل ریسک سرمایه

تحلیل ریسک در سرمایه گذاری و محاسبه عددی ریسک مربوطه با مطالعه اطلاعات تاریخی و مدل سازی احتمالات به جهت کاهش ریسک در سرمایه گذاری. ارایه مشاوره جهت مدیریت ریسک و انجام تست های روانشناسی برای مطالعه درصد ریسک پذیری افراد.

توسعه و رشد کسب و کار

/
مشاوره جهت افزایش فروش از طریق مطالعه فرصت های بازار و طراحی استراتژیک های بازاریابی و اجرایی. انجام مشاوره جهت رشد و توسعه کسب و کار فعلی و مدیریت بهره وری به منظور کاهش هزینه و افزایش سود.

خدمات نگهدارنده سهام

/
چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]

استراتژی کسب و کار

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]

تحقیقات بازار

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع […]